Chef Engineer

SUNGAI SIPUT: “Jika boleh saya mahu keluarga dan sanak-saudara dibenar menyaksikan saya dirotan.

Malah, saya juga memohon supaya media dibenar membuat liputan ketika hukuman itu berlangsung,” kata Kartika Sari Dewi Shukarnor, 32.

Model sambilan itu mengulas hukuman enam sebatan secara syariah yang bakal dijalaninya di Penjara Wanita Kajang selepas mengaku bersalah meminum arak di Cherating, dekat Kuantan, pada 11 Julai 2008

“Saya terkilan kerana hukuman tidak dilaksanakan di khalayak ramai seperti saya inginkan. Apapun, saya boleh menghela nafas lega kerana hukuman itu akan dilaksanakan
Selanjutnya...


Akal, Mata dan Hati:-


Saya mengharapkan agar ALLAH memberi hidayah kepada KArtika untuk terus menjauhi daripada kemungkaran. Dengan hukuman yang dijatuhkan ke atas dirinya akan memberi kesedaran kepada mereka yang masih lagi hanyut serta lalai... Bertaubatlah segera sementara masih bernyawa ini. Peringatan ini ditujukan kepada diri saya sendiri dan saudara/i sekalian. Hidup di dunia hanya sementara....




Ni bila plak nak kena sebat!!! Degil betul..

Labels: | edit post
0 Responses