Chef Engineer

Alahai PKR. PRK Dun Penanti tidaklah sehangat PRK yang lain yang melibatkan pertandingan di antara PR dengan BN. Kali ini hanyalah melibat PKR dengan calon - calon nyamuk (bebas) namun begitu nyamuk yang hadir ini bukan lah sebarang nyamuk tapi nyamuk aedes yang boleh bawa maut kepada pesakit.

Aminah Abdullah (calon bebas cap kunci) membuat laporan polis dan SPRM yang tercinta bahawa terdapat wakil PKR telah berjumpa beliau dan menawarkan ganjaran kepada beliau agar menarik diri dari PKR DUN Penanti. Sila klik disini.. Nyamuk aedes ini telah membuatkan PKR pening - pening nyamuk dan telah memberi gambaran yang tidak baik kepada pengundi DUN Penanti. Rakyat akan beranggapan bahawa PKR ini tidak ubah seperti UMNO suatu ketika dahulu. Mungkin kerana menggunakan acuan yang sama?

Namun begitu PKR seharusnya cepat - cepat buat laporan polis dan dakwa Aminah jika dakwaan itu bertujuan untuk menjatuhkan kredibiliti PKR. Sekarang rakyat semakin bijak dalam membuat pilihan dan rakyat yang bijak tidak terpengaruh dengan dakyah yang memesongkan.
Labels: | edit post
3 Responses
  1. sarjanhn Says:

    Just For Info.

    PKR is a party formed by Corrupt Leader Sacked From UMNO.
    In Other Words ANYONE who had been sacked by UMNO for corrupt practice or other abuse of power Welcome to Join PKR as the CLUB HOUSE for corrupter. As simple as that.Got it!


  2. UMNO juga mempunyai leader (ketua pemuda) yang coruppter. Apa yang lain? Acuan sama jer..


  3. teropongemas Says:

    Apasal Umno tak buang semua perasuah yang ada dalam dalam Umno..Dah di dapati bersalah pun boleh simpan lagi....Memang dah dasar Umno membela perasuah-perasuah dari dulu ,kini dan selamanya...