Chef Engineer
PERMAINAN TARIK TALI MENTERI BESAR BAGI MEREBUT JAWATAN MENTERI BESAR PERAK. PERLAWANAN ANTARA PR vs BN.
Yang menjadi mangsa keadaan adalah rakyat negeri Perak. Ramai rakyat stress dengan krisis ini. Barangkali beginilah keadaan rakyat Perak, barangkali je.

Baby pun pandai tension. Yelah dia pun nak gi sekolah tadika dengan aman. "sabar ye dik"...


Berdenyut - denyut kepala saya ni..Bila nak pilihanraya semula????? - brader tukang sapu bangunan YIK Fong..



"Aiyah... ni macam tadak untung bisness. Polis ramai jaga maaa.."
-brader penjual VCD haram..



"Mak!.. Adik takut nak ke sekolah.." - bakal menduduki peperiksaan..


TAPI ADA INSAN YANG GUMBIRA DENGAN KEADAAN INI SAPA YEK??


"Tengok, saya mana ada stress. Walaupun mahkamah dah buat keputusan nizar MB sah, saya dapat tangguh!. Saya tadak stress pun. Lagi suka. Dapat perintah Perak lagi. Banyak best!!!!!"
- errr brader apa nama nih? lupa tanya!

"Huuu...huuu... Saya mana stress!! Saya sangat happy jadi PM. Kabinet dah luluskan naik minyak petrol ron97 sebanyak 20sen mulai sept 09. Tengok saya sudah jaga kebajikan rakyat. Rakyat mesti suka hati punya dengan kenaikan minyak ni... Saya dah ganti minyak ron92 dengan 95. Cuma rkyat kena bayar lebih sikit je.. Kita kena ubah gaya hidup!! Baru maju geng - geng saya.. Jangan stress Rakyat Malaysia.. Nanti cepat tua. Tak baik untuk kesihatan.. Maaf nak gi bilik temenung...aduhh..aduh...

2 Responses
  1. teropongemas Says:

    Jangan stress lagi....kita banyak lagi misi yang hendak di jalankan.Misi pertama kita pun belum berjaya ,mana boleh stress lagi...Kalau semua macam ni ,bagaimana kita nak ambil yang lagi empat negeri tu....


  2. Stress sebab sakit perut..